Voorbeelden

 

Je wilt de bedoeling van je project kort en krachtig samenvatten, als basis voor al je projectcommunicatie. Maar hoe ziet dat eruit: de bedoeling van een project op een bierviltje?

 

Deze voorbeelden hebben in de praktijk altijd een toelichting nodig. Ze vertellen dus niet het hele verhaal. Maar ze helpen je wel om de focus van begin tot einde steeds weer op de hoofdzaak te richten. Hoe je met een team samen tot de essentie van je project komt lees je in het boek. Mail me je eigen voorbeeld!

 

Deze pagina hoort bij hoofdstuk 5 van het boek De vijfde weg naar eenvoud: blijf communiceren over de bedoeling.

Logistiek verbeterprogramma van een leverancier van industriële apparaten

Programma van een zorgconcern

Initiatief van een bouwbedrijf (de Green Deal Beton is een samenwerkingsverband om de betonkringloop te sluiten)

Het 'tolpoortjes'-programma van de NS

Project van een universiteit

Project van een webwinkel in elektronica

Programma cashloos betalen van een lokaal OV-bedrijf

ICT-project van lokaal OV-bedrijf

Project van een gemeentelijke gezondheidsdienst